Setmana Internacional de l’accés Obert (22-26 d’octubre 2018)

Aquesta setmana es celebra la International Open Access Week que és una iniciativa que es du a terme arreu del món, amb l’objectiu de donar a conèixer i promocionar l’Accés Obert (AO) en el món acadèmic i de la recerca.

En el marc de la desena edició d’aquesta setmana, les biblioteques de la Universitat Politècnica de Catalunya han preparat una sèrie d’activitats per donar a conèixer el moviment de l’Accés Obert (AO).

Entre les moltes activitats que s’hi ofereixen, us volem destacar el vídeo en què el professor David Parcerisa de l’Escola Politècnica Superior de Manresa (EPSEM) explica la seva experiència de publicar datasets (conjunts de dades) a UPCommons, el repositori institucional de la UPC, i reflexiona sobre el per què publicar-los en obert i per què a UPCommons.

Si us interessa ampliar coneixements sobre l’Accés Obert, durant aquesta setmana podreu trobar una gran oferta d’activitats a totes les universitats.

Imatge extreta de: By OpenAccessWeek.orgOpenAccessWeek.org, CC BY 2.0, Link

Note: This post is over 10 months old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.