La Solidaritat de l’enginyeria: Mineria per al desenvolupament

Des de fa uns quants dies que podeu veure a la nostra biblioteca una exposició, aquest cop és amb motiu de la Setmana de la natura. Coincideix també amb la  Setmana Europea dels Geoparcs 2018 (del 19 de maig al 10 de juny).

El Geoparc Mundial UNESCO de la Catalunya Central hi participa enguany amb un programa que inclou diferents activitats i col·laboracions.

L’exposició “Mineria Sostenible” que acollim al nostre espai l’ha realitzat la ONG Mineria per al desenvolupament de la UPC Manresa. Aquesta entitat va ésser fundada des de la Universitat Politècnica de Catalunya i té la seva seu a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa.

En l’exposició s’expliquen els diferents programes de col·laboració i ajuda a projectes miners en països en vies de desenvolupament que s’han dut a terme sobre el terreny, majoritàriament a Sud Amèrica, amb els voluntaris de l’entitat.

Veniu, mireu-vos-la i animeu-vos a posar-hi el vostre granet de sorra!

Note: This post is over 11 months old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.