Trencant el silenci: Exposició fotogràfica a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa

Trencant silencis: exposició fotogràficaDes de tots els racons de la societat surten iniciatives que  fan evident la xacra social que és la violència de gènere.  La nostra biblioteca s’adhereix a aquesta veu generalitzada que vol denunciar i conscienciar sobre la violència.

A la segona planta de la BCUM,  l’Associació Lilium junt amb Foto Art Manresa donen veu a les víctimes de la violència masclista amb l’exposició  fotogràfica “Trencant el silenci”.

Les fotògrafes de Foto Art han posat imatges a alguns sentiments que les víctimes de la violència han plasmat en paraules molt dures:

“… Tinc por del demà..”

“… vas dir que m’estimaves…”

“… només desitjo anar-me’n a dormir…”

“… Ves a plorar fora de casa…”

“El què menges, t’ho menges gràcies a mi”.

“…ens trepitja a nosaltres per sentir-se més gran”.

“…Tu fas que tingui ganes de morir”.

“… la nostra opinió no val res”.

Però també en paraules d’esperança:

“Cal ser fort, la vida segueix endavant”.

“Ara ja sóc lliure”.

“Em guia l’esperança d’un futur positiu”.

Veniu i signeu. Expliqueu com us heu sentit al veure l’exposició.

Dates: Del 3 al 23 de maig de 2018

Horari: Dl- Dv de 8:30 a 21:30 h

Lloc: Biblioteca del Campus Universitari de Manresa. 2a planta

Note: This post is over a year old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.