Temps de Química

La química és present a la nostra vida diària i a vegades no ens n’adonem. El medi ambient, el canvi climàtic, la salut i l’alimentació són alguns dels temes on la química hi juga un paper important.

Dins el Temps de… química, cicle d’activitats relacionades amb aquesta temàtica. La nostra biblioteca acull fins el 22 d’abril l’exposició “On és la Química?” que mostra, a partir dels elements de la taula periòdica, d’on s’extreuen els minerals i algunes de les aplicacions que tenen en la nostra vida quotidiana. Aquesta exposició també mostra una selecció bibliogràfica de llibres sobre química a nivell divulgatiu. Podeu visitar-nos de dilluns a divendres de 8:30 a 20:30 h.

Exposició “On és la química” del 9 al 22 d’abril a la BCUM i del 23 d’abril al 6 de maig a la Biblioteca de l’Ateneu les Bases

Teniu activitats ben variades, com el club de lectura sobre el llibre “Codi genètic”, les xerrades a càrrec de professors de la UPC,  un taller familiar, l’espectacle de Dinàmiks amb el popular Dani Jiménez. I, si sou professors de secundaria, podeu apunta-vos al curs “Recursos pràctics per apropar la química a l’aula”.

Exposició bibliogràfica

Temps de… química ha estat organitzat pe l’Escola politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (UPC) amb la col·laboració de la Biblioteca Ateneu les Bases de Manresa, i la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM). Amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, la Diputació de Barcelona, Manresa capital de la cultura catalana 2018 i Manresa Campus Universitari.

Esperem que us agradi!

Note: This post is over a year old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.