Digues la teva a la BCUM!!

A la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa hem tornat de les vacances nadalenques amb ganes de connectar amb els estudiants i els professors de la universitat. Volem apropar-nos a vosaltres i saber què en penseu de la BCUM: sobre les sales de treball en grup, el servei de préstec, el què us agrada o bé canviaríeu, perquè veniu…

Per fer-ho possible hem engegat la campanya ‘Digues la teva!!’ que durarà fins el dia 9 de febrer i en la que esperem la vostra participació.

Com podeu participar? Molt fàcil, a l’entrada de la biblioteca trobareu un plafó on podreu expressar-vos i dir la vostra enganxant-hi pòstits. Només us heu d’apropar al taulell de préstec i demanar-los. Us ho agrairem amb un regalet ben dolç.

Ara bé, si no us va bé de venir, també ho podeu fer a través de les nostres xarxes socials (Twitter: @BibliotecaBCUM, Facebook: @bcumbiblioteca) o bé mitjançant el nostre servei de WhatsApp al 646670844.

Animeu-vos! Les vostres aportacions seran molt útils!!

Note: This post is over a year and a half old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.