Exposició: Fiscalitat i paradisos fiscals

Durant uns quants dies d’aquest mes de maig podreu veure a la biblioteca una exposició que ens farà reflexionar bàsicament sobre la pobresa i la desigualtat, des del punt de vista de la fiscalitat.

Com afecta la fiscalitat d’un país a la desigualtat? Què és i quin efecte tenen els paradisos fiscals en l’augment de la pobresa i la diferència entre les persones?  Com les empreses troben un camí mitjançant la fiscalitat per fer grans beneficis i no declarar-los en els països productors pobres? Com funciona tot aquest tema a Espanya? Quines són les empreses que tenen seus a paradisos fiscals? Quin és el paper de les empreses pantalla? Com està el tema de les grans fortunes?

Si us interessen aquests interrogants passeu per la biblioteca. Aquesta exposició fa una anàlisi de l’estat de la qüestió i us donarà dades que us faran qüestionar certes pràctiques fiscals i econòmiques de les grans empreses i d’alguns estats.

Dates: Del 2 al 18 de maig de 2017

Horari: de 8.30 a 20.30 h

Lloc: Biblioteca del Campus Universitari de Manresa. Av. Bases de Manresa, 7-11. 08242 Manresa.

Produïda per: FISC (Fundació Internacional de Solidaritat Companyia de Maria).

Note: This post is over 2 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.