La BCUM exposa dos fotògrafs Manresans

En el marc del 40è aniversari de Foto Art Manresa (1976-2016), la Biblioteca exposa dues de les més de 40 exposicions que aquesta entitat ha programat simultàniament a la capital del Bages, del 3 al 12 de març, com a cloenda dels actes dels seus 40 anys d’existència.
Podeu consultar les més de 40 exposicions, amb títol propi, en el tríptic on es recullen totes i on cadascuna està geolocalitzada en el mapa que inclou.

El gran desplegament que Foto Art Manresa fa per tota la ciutat en locals d’entitats, biblioteques, equipaments culturals, educatius i sanitaris, botigues i locals d’oci, bé es mereix una ruta fotogràfica. Aprofiteu per recórrer edificis i locals que d’altra manera no veuríeu i descobriu una Manresa desconeguda posant com a fil conductor l’art que tots aquests fotògrafs han posat en les seves exposicions.

A la planta 0 de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa, podeu veure l’exposició 27  Escenes de petits mons amb fotografies de Cristina Ayala i, a la planta 1,  l’exposició 28 Cent Cares de la veritat amb fotografies de David Gracia.

Note: This post is over 2 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.