“Imatges del Sud” a la BCUM

La cooperació per al desenvolupament és una activitat que, cada vegada, té un paper més rellevant i més necessari en el món en el qual vivim. És per aquest motiu que diverses institucions, entre elles les universitats, al llarg dels anys han anat fundant els seus propis centres de cooperació.

Aquest cas és del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) que va ser creat com a unitat de la UPC el 1992 amb la voluntat d’impulsar la implicació activa de la universitat en la cooperació per al desenvolupament, donant així suport a l’emprenedoria de projectes dins d’aquest àmbit.

Doncs bé, per deixar paleses totes aquestes iniciatives i, alhora, acostar aquestes realitats tant diferents al món universitari, el CCD convoca anualment el Concurs Fotogràfic Imatges del Sud, en el qual els participants dels projectes de cooperació impulsats per la UPC poden compartir les seves visions i experiències viscudes.

Durant el mes de gener, la biblioteca té la sort de poder-vos oferir l’exposició “Imatges del Sud” que consta d’una selecció de fotografies procedents del XIII concurs convocat pel CCD. Per posar-vos la mel a la boca, i perquè en comenceu a fruir podeu fer una ullada a les fotografies premiades.

Teniu doncs, a la vostra disposició, un recull de fotografies que ens impregnen dels valors de la solidaritat, el compromís i la participació activa en el desenvolupament. Senzillament, no us la perdeu i gaudiu-ne.

exposicio

Podeu visitar-la lliurement fins el dia 30 de gener en horari de biblioteca.

Note: This post is over 2 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.