Practica pels exàmens!

| 1 comentari

Aquests dies la biblioteca comença a estar plena d’estudiants preparant els exàmens, uns memoritzen, altres llegeixen i subratllen, alguns baden, però n’hi ha molts que fan exercicis i problemes de derivades parcials, probabilitat, equacions diferencials, balanços d’energia, resoldre circuits, etc.

A la BCUM podeu trobar molts llibres amb exercicis resolts que us poden ajudar a preparar les proves d’avaluació. Els podeu buscar al Catàleg de la UPC on heu d’escriure al quadre de cerca la temàtica que us interessa i afegir la paraula: problemes.

Per exemple: biomecànica problemes, química problemes, finances problemes

exercicis al catàleg

Tot seguit us recomanem una selecció de títols molt utilitzats per practicar problemes i exercicis:

tumblr_nebu6aHKBQ1tipufgo1_500 17574985956 Ingenieria de Control Moderna - Ogata 5ed-FREELIBROS.ORG
índex1 images índex
817f9b109813a0be347ae7b963464d6e p.txt tecnologia_electrica_300
ecuaciones-diferenciales-con-aplicaciones-de-modelado-9-edicion-dennis-g-zill-1-638 9788448118983-es 9788497321372-es

A més, podeu consultar els manuals que recomanen el professorat a les guies docents de les assignatures. Pels estudis de la UPC podeu anar al portal de bibliografia recomanada i pels estudis d’UManresa, dins dels plans d’estudi de cadascun dels graus: Infermeria, Fisioteràpia, Podologia, Logopèdia, Educació infantil i ADE

Un comentari

1. Good article. Drink Cloruro de Magnesio

Note: This post is over 3 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.