La BCUM obre els caps de setmana!!!

| 3 comentaris

Durant l’època d’exàmens la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) ampliarà el seu horari amb l’obertura de les seves instal·lacions durant els caps de setmana del mes de gener. Els dies 9, 10, 16, 17, 23 i 24 la BCUM romandrà oberta en horari de 10:30 h a 20:00 h.
Per poder accedir a la biblioteca serà IMPRESCINDIBLE portar el carnet universitari o el full de matrícula.
Durant aquests dies la BCUM només funcionarà com a sala d’estudi, per tant, no hi haurà servei de préstec de llibres ni d’ordinadors portàtils i l’accés a les sales de treball en grup serà lliure sense reserva prèvia.
En cas que l’aforament de la biblioteca estigui complet, l’Escola Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) també disposa d’una sala d’estudi amb un ampli horari d’obertura consultable des d’aquest enllaç: http://bibliotecnica.upc.edu/serveis/sales-estudi-upc#epsem

Obertur sala d'estudi vertical

3 comentaris

1. Gràcies per l’ampliació d’horaris, de segur que a més d’un estudiant li farà bé.

2. Gràcies per l’ampliació d’horaris, de segur que a més d’un estudiant li farà bé.

3. Jo també preferix aquestos horaris, moltes gràcies!

Note: This post is over 3 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.