5 blogs sobre Podologia que no et pots perdre

Són molts els blogs que corren per Internet i sempre és una mica difícil trobar-ne un que aporti informació de qualitat.
El món de la Podologia no se’n queda al marge i aquest llistat, és una petita mostra de que es poden trobar bitàcoles que ofereixen continguts interessants.

BLOG DELS ESTUDIS DE CIÈCNIES DE LA SALUT DE LA FUNDACIÓ UNIVERSITÀRIA DEL BAGES (UMANRESA-FUB)

fub

A la categoria sobre podologia del blog dels estudis de Ciències de la Salut de la FUB es poden trobar un ampli ventall de publicacions relacionades amb l’àmbit de la Podologia, com per exemple cirurgia, podologia esportiva o biomecànica, entre d’altres temes.

EL BLOG DEL PODÓLOGO

cole

El Col·legi de Podòlegs de la Comunitat Valenciana és el responsable d’aquest blog. Es poden llegir publicacions sobre temes com el peu diabètic, la fascitis plantar, el peu infantil, consells per a runners entre d’altres. El seu objectiu és el d’aportar informació útil per conscienciar a la ciutadania de la importància en la cura dels peus.

PODÒLEG GIRONA

podo gi

Blog creat pel Diplomat en Podologia Joan Figueras i on trobareu un recull de casos clínics i tractaments aplicats en podologia (cirurgia podològica, ortopodologia, quiropodologia, etc.).

ORTOPODOLOGIA Y BIOMECÁNICA
orto_bio

Raúl Blázquez Viudas, diplomat en Podologia i professor de la Universitad Miguel Hernández i de la Universidad Católica de Valencia conjuntament amb Aida Balaciart Gadea, diplomada en Podologia i Màster en Podologia Deportiva han creat aquest blog amb la voluntat d’oferir un espai especialitzat en biomecànica i ortopodologia del peu i on es poden trobar casos clínics basats en casos reals.

BLOG DE PODORED

podored

A Podored es poden trobar gran quantitat d’article multidisciplinars relacionats amb la Podologia (Legislació, Divulgació, Tecnologia, etc.).

Aquesta és només una petita mostra del que es pot trobar a la xarxa però si hi ha cap blog que tingui un contingut especialment interessant, sempre hi ha l’opció de seguir les seves publicacions a través de lectors RSS com Feedly.

Note: This post is over 3 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.