La recerca a l’EPSEM 2010-2014

Aquest mes s’ha presentat l’informe de la recerca a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) UPC durant els anys 2010-2014, realitzat amb les dades extretes a la darrera edició de l’Observatori de la Recerca a la Catalunya Central.

blog

Durant aquests 5 anys un total de 51 professors de l’EPSEM han publicat 135 articles de revista i altres documents científics, segons la consulta feta a la base de dades Web of Science. Aquests articles han estat preparats en col·laboració amb investigadors d’altres institucions d’arreu del món, el 36% de l’estat espanyol, un 39% d’altres països europeus , 12 % d’Amèrica, 11% asiàtics, i el 2% restant d’Àfrica.

El resultat de l’estudi s’ha presentat de forma gràfica amb una infografia però també està disponible l’informe complet a UPCommons, el repositori de la UPC.

Note: This post is over 3 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.