Remulla’t

Aquests dies tan calorosos s’està molt bé a la biblioteca, silenci, concentració, aire fresc… però en sortir de l’edifici és difícil poder-te amagar de la calor. Per això al post d’avui us volem ajudar a passar-ho millor:

Hem descobert una petita guia de racons on refrescar-nos i gaudir dels paratges naturals, publicada a la revista Viure en família que tenim a la biblioteca. Aquesta selecció de gorgs i salts d’aigua l’han feta Max López i Susagna Galindo, editors del blog familiasenruta.com, i juntament amb alguna proposta de collita pròpia, us volem destacar els que queden més a la vora:

800px-Riera_Merles3

Bages >>
Mura : gorg del Pare es troba al Torrent d’Estenalles seguint el camí de la Riera de Nespres, a prop de la Font de l’Escolà

Berguedà >>
Sant Jaume de Frontanyà : trobem bonics gorgs seguint la riera del Molí i el Rec de la Riba

Solsonès >>
Lladurs : el gorg del Pont del Clop de la Ribera Salada

Osona >>
L’Esquirol-Santa Maria Corcó : el salt d’aigua de la Foradada
Sant Pere de Torelló : el riu Fornès
Sant Sadurní d’Osormort : la Riera Major

Lluçanès >>
Santa Maria de Merlès: gorgs de la Riera de Merlès

Anoia >>
Capellades : gorges de la riera de Carme

VF059f

Note: This post is over 4 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.