L’Exploratori dels Recursos de la Natura a la BCUM

exploratori

L’Exploratori dels Recursos de la Natura és un projecte de formació no reglada, constituït per la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Berga amb el suport de l’Obra Social “la Caixa”. L’objectiu principal de l’Exploratori és el de fomentar l’interès de les ciències i de la tecnologia a través del coneixement dels recursos naturals.

Entre les diferents activitats que tenen lloc, l’Exploratori organitza cursos teòrics i pràctics amb el propòsit de donar a conèixer tots els projectes de recerca que s’estan duent a terme.
Enguany, l’Exploratori dels Recursos de la Natura té previst realitzar fins a deu cursos, el primer dels quals va començar el 17 de gener al Pavelló de Suècia de Berga i porta com a títol “Explora la neu”.

La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) disposa d’un recull de materials didàctics sobre els cursos impartits en edicions anteriors, com per exemple: Explora el món mineral, Explora els bolets, Explora la neu, Explora els riscos geològics, entre d’altres. Tots aquests recursos es poden trobar a través del catàleg i es poden agafar en préstec o consultar a la biblioteca.

Note: This post is over 4 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.