Les matemàtiques i la vida

Avui dijous a les 8 del vespre s’inaugura aquesta mostra produïda per la Fundació Caixa Manresa amb la col·laboració de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa, (especialment del Departament dematematico.jpg Matemàtica Aplicada III) que pretén parlar de les matemàtiques d’una forma no allunyada de la realitat sinó de la seva vinculació amb la quotidianitat. La intenció d’aquesta exposició és despertar l’interès dels visitants de totes les edats de manera que poden trobar tota mena d’activitats interactives com una pissarra on la gent podrà escriure les seves preguntes sobre el món de les matemàtiques o comentaris relacionats. Per altra banda també hi haurà sudokus i pictogrames que donaran dret a entrar en el sorteig del ots de llibres. L’acceptació d’aquesta mostra es va començar a palpar dimarts quan més de 400 alumnes de 1er d’ESO van de diferentes instituts manresans van participar en una gimcana en la qual entre moltes de les proves, havien de fer anar un simulador de trànsit. La mostra es podrà visitar a fins el 28 de juny a la sala d’exposicions de Caixa de Manresa de 6 a 9 del vespre els dies feiners i de 12 a 2 del migdia i de 6 a 9 de la tarda tots els festius.

Imatge:http://www.educared.org.ar/infanciaenred/pescandoideas/matematico.jpg

Note: This post is over 5 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.