Recomanacions i exercicis per sentir-se millor en època d’exàmens

Qui més qui menys, tots nosaltres hem passat èpoques d’aquelles en què et queda el cul quadrat de tant seure, les cervicals adolorides i el coll encarcarat.BCUM (3) Des de la BCUM hem pensat que a banda d’oferir-vos els serveis habituals podíem donar-vos alguns consells útils sobretot en aquestes dates.
Per una banda hem creat aquesta infografia on de manera resumida us donem cinc consells i cinc exercicis per sentir-vos millor físicament. Coses tan senzilles com fer pauses i canviar de postura sovint, asseure’s correctament a la cadira o fer alguns estiraments de coll, braços i espatlles us poden ajudar a millorar considerablement l’estat en què acabeu els exàmens.

Per altra banda disposem de fons bibliogràfic (aquí us en recomanem alguns) per si voleu ampliar informació i també us recomanem la consulta d’algunes webs, com la de Prevenció de riscos laborals de la UPC,  on es detallen una sèrie de consells ergonòmics tant per si treballeu amb ordinador portàtil com de taula,  així com exercicis per a totes les parts del cos, des dels ulls, fins la mà, passant pel braç o el coll. També us recomanem que llegiu aquest article sobre com evitar el dolor d’esquena en època d’exàmens i aquestes extenses recomanacions ergonòmiques i psicosocials elaborades per la Universidad Complutense de Madrid. Esperem que us resultin una bona ajuda!

Note: This post is over 5 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.