Nou portal d’accés a llibres digitals tècnics de la UPC

ebooks

Cada cop més, amb les noves tecnologies, tenir accés als llibres des de qualsevol punt del món, es converteix en una realitat. Per fer-ho possible la Universitat Politècnica de Catalunya ha creat el nou portal de llibres digitals: una eina que permet subscriure’s i accedir a llibres digitals tècnics dels autors de la UPC.

En aquesta nova plataforma hi podeu trobar més de 200 llibres digitals d’autors de la UPC. Dins d’aquest recull no hi falten els títols propis de les titulacions de Grau o Postgrau, així com tampoc títols d’interès per la recerca, el desenvolupament professional i el personal.

Tots aquests llibres es poden consultar des de la UPC i des de fora de la UPC amb autentificació. Però el nou portal va més enllà i no només permet la lectura des d’un navegador sinó que també permet la descàrrega a l’ordinador personal, crear-se la mateixa col·lecció al “núvol”, prendre notes i subratllar textos.

Aquest nou web s’emmarca dins el projecte Iniciativa Digital Politècnica, liderat per la UPC i realitzat en col·laboració amb l’empresa Atrium 98.

Si voleu fer el xafarder i veure quins llibres hi podeu trobar, només cal que cliqueu aquí!

Note: This post is over 5 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.