Llibres de segona mà: un bon recurs anticrisi

libros-300x198

Imatge: http://www.unreditora.unr.edu.ar

És ben veritat que les biblioteques contribuïm en gran manera a pal·liar la crisi entre els estudiants proporcionant-los aquells documents que necessiten per als seus estudis i que els permeten tirar endavant sense haver-los de comprar. També és cert que hi ha un número de documents petit,  però no menys important, que és recomanable que el tinguin en propietat. Com que els preus d’aquests manuals universitaris o documents de referència de les assignatures no són precisament populars, molts opten per pràctiques no del tot legals com descarregar-los d’internet de pàgines pirata, etc. Nosaltres us oferim una alternativa: comprar aquests documents de segona mà a un preu més que assequible, i sense fer res il·legal. Un bon exemple és una recent iniciativa, la web RelibreaUnibuk especialitzada en llibres universitaris.

La majoria d’aquestes webs d’intercanvi o compra/venda de llibres les transaccions es fan sense intermediaris que se’n beneficiïn i de manera totalment gratuïta.

Altres webs estan més especialitzades en manuals no universitaris, de batxillerat, ESO i formació professional com Bookint.

Per últim no podem oblidar-nos de la gran llibreria: Amazon on a través d’ella podrem accedir, no només a llibres nous, sinó a grans quantitats de llibres de segona mà disponibles en llibreries de tot l’estat espanyol i que sovint et permeten obtenir aquell manual tan desitjat a un preu mòdic.

Note: This post is over 5 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.