Compres amb seny

Benvolguts estudiants,

S’acosten les festes nadalenques, unes festes que més enllà del seu significat religiós, constitueixen l’època privilegiada de l’any per fer regals. Sabem que tots us mereixem algun o altre detallet i que a tots ens agrada fer i rebre algun regal, però sigueu prudents i no us deixeu enlluernar per tots els aparadors que vegeu!

Podeu regalar coses originals, maques, exòtiques, més o menys econòmiques, … però sobretot que siguin ÚTILS! Jocs, lectura i material educatiu sempre és benvingut pels més petits i grans de la casa; roba -sempre i quan sigui necessària- també pot fer molt servei a més d’un; una escapada a la muntanya -sempre pot ajudar-vos a desconectar, sobretot després d’un dur exàmen-…

Així que us animem a que us exprimiu el cervell i no la butxaca, i que penseu en alternatives raonables que facin igual o més il·lusió que qualsevol altra cosa material i poc útil que pot corre el perill d’acabar fent nosa a la nostra l’habitació.

Molt bones festes companys!

Font imatge: Ecologistas en acción

Note: This post is over 5 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.