Estudiar, estudiar, estudiar!

Ara és el moment de fer l’últim esforç, d’estudiar fort i cal que al fer-ho aprofitar el poc temps que ens queda. Cal estudiar de forma intel·ligent, per tant amb tècniques que ens permetin entendre i memoritzar allò que estem estudiant.
Està demostrat que persones amb intel·ligència similar obtenen resultats ben diferents depenent de les seves maneres d’estudiar. Està demostrat que la intel·ligència influeix en el 50-60 % del resultat dels estudis, per tant queda l’altre 40-50 % per dedicar-lo a la motivació i a aprendre a aprendre, a fer servir les tècniques d’estudi.

Des de la biblioteca us volem descobrir uns quants llibres que us poden ajudar en tot aquest procés. Per això us hem preparat un Racó amb una petita mostra bibliogràfica, que estarà a la biblioteca des d’avui mateix fins el dia 29 de juny d’enguany.

Si voleu uns quants consells pràctics, podeu consultar el web de bibliotècnica : La biblioteca t’ajuda a… millorar els teus resultats acadèmics

Note: This post is over 5 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.